Assistent
1 500 – 3 000 EUR

FaiseurDeReine OÜ
Tallinn
Avaldatud: 11 nädalat tagasi
Personaalne assistent
See roll sobib ideaalselt Tallinnas elavale kandidaadile, kellel on kindel hariduslik taust ning valmisolek areneda dünaamilises ja nõudlikus keskkonnas.
Liitudes meie turundusagentuuriga, töötad stimuleerivas keskkonnas ning täidad mitmesuguseid ülesandeid, tehes tihedat koostööd tegevjuhi ja toetades agentuuri sisemise korraldust. Samuti panustad aeg-ajalt meie sotsiaalmeedia kontode haldamisse.
Peamised kohustused:
• Ajakava haldamine: Planeerid ja korraldad tegevjuhi kohtumisi ja ärireise.
• Logistika korraldamine: Broneerid transporti, majutust ja koordineerid üritusi või kohtumisi.
• Administratiivne tugi: Valmistad ette vajalikud dokumendid, haldad kirjavahetust ja jälgid failide korrashoidu.
• Kommunikatsioon ja koordineerimine: Toetad suhtlust tegevjuhi ja sisemiste/välimiste sidusrühmade vahel.
• Kontori haldamine: Avad ja sulged kontori igapäevaselt. Tagad tööruumi puhtuse ja korrashoiu. Haldad kontoritarbeid (tellimine, inventuur jne). Koordineerid teenusepakkujaid (puhastus, hooldus jne), kui vajalik.
• Sotsiaalmeedia tugi: Avaldad turundusmeeskonna poolt ettevalmistatud sisu. Vastad sõnumitele või kommentaaridele vastavalt antud juhistele. Jälgid tegevust sotsiaalmeedia kontodel ja edastad tegevjuhi jaoks olulist teavet.
• Aeg-ajalt isiklik tugi: Aitad teatud isiklike ülesannete täitmisel vastavalt vajadusele.
• Haridus: Bakalaureusekraad (Bac+3) administratsiooni, juhtimise, kommunikatsiooni või seotud valdkonnas.
• Kogemus: Eelnev kogemus sarnases ametis on pluss, kuid mitte kohustuslik.
• Keeleoskus: Inglise keele valdamine (kõnes ja kirjas) on vajalik; prantsuse keele oskus pole vajalik.
• Organisatsioonilised oskused: Oskus juhtida prioriteete ja täita tähtaegu.
• Isikuomadused: Diskreetsus, usaldusväärsus, algatusvõime ja professionaalsus.
• Hea kontoritarkvaraga (Outlook, Word, Excel) kasutamise oskus. Põhiteadmised sotsiaalmeediaplatvormidest (Instagram, Facebook, LinkedIn) on eeliseks.
Haridustase: bakalaureus
Arvutioskus: kesktase
Keeleoskus: inglise keel - nõutud (kõnes: B2 - hea, kirjas: B2 - hea)
Koolitus sujuvaks sisenemisprotsessiks.
Kohaliku turuga kohandatud konkurentsipõhine palk (Tallinn).
Lisahüved, näiteks paindlik tööaeg või tulemuspreemiad.
Täistööajaga püsivat tööd.
Tööle asumine: kohene või kokkuleppel
Vabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg
Vajalikud dokumendid: CV
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/assistent-780752

Tööülesanded
Otsime personaalset assistenti, kes on motiveeritud ja hästi organiseeritud, et toetada meie tegevjuhti professionaalsete ja isiklike tegevuste juhtimisel.See roll sobib ideaalselt Tallinnas elavale kandidaadile, kellel on kindel hariduslik taust ning valmisolek areneda dünaamilises ja nõudlikus keskkonnas.
Liitudes meie turundusagentuuriga, töötad stimuleerivas keskkonnas ning täidad mitmesuguseid ülesandeid, tehes tihedat koostööd tegevjuhi ja toetades agentuuri sisemise korraldust. Samuti panustad aeg-ajalt meie sotsiaalmeedia kontode haldamisse.
Peamised kohustused:
• Ajakava haldamine: Planeerid ja korraldad tegevjuhi kohtumisi ja ärireise.
• Logistika korraldamine: Broneerid transporti, majutust ja koordineerid üritusi või kohtumisi.
• Administratiivne tugi: Valmistad ette vajalikud dokumendid, haldad kirjavahetust ja jälgid failide korrashoidu.
• Kommunikatsioon ja koordineerimine: Toetad suhtlust tegevjuhi ja sisemiste/välimiste sidusrühmade vahel.
• Kontori haldamine: Avad ja sulged kontori igapäevaselt. Tagad tööruumi puhtuse ja korrashoiu. Haldad kontoritarbeid (tellimine, inventuur jne). Koordineerid teenusepakkujaid (puhastus, hooldus jne), kui vajalik.
• Sotsiaalmeedia tugi: Avaldad turundusmeeskonna poolt ettevalmistatud sisu. Vastad sõnumitele või kommentaaridele vastavalt antud juhistele. Jälgid tegevust sotsiaalmeedia kontodel ja edastad tegevjuhi jaoks olulist teavet.
• Aeg-ajalt isiklik tugi: Aitad teatud isiklike ülesannete täitmisel vastavalt vajadusele.
Nõuded kandidaadile
Profiil ja kvalifikatsioonid:• Haridus: Bakalaureusekraad (Bac+3) administratsiooni, juhtimise, kommunikatsiooni või seotud valdkonnas.
• Kogemus: Eelnev kogemus sarnases ametis on pluss, kuid mitte kohustuslik.
• Keeleoskus: Inglise keele valdamine (kõnes ja kirjas) on vajalik; prantsuse keele oskus pole vajalik.
• Organisatsioonilised oskused: Oskus juhtida prioriteete ja täita tähtaegu.
• Isikuomadused: Diskreetsus, usaldusväärsus, algatusvõime ja professionaalsus.
• Hea kontoritarkvaraga (Outlook, Word, Excel) kasutamise oskus. Põhiteadmised sotsiaalmeediaplatvormidest (Instagram, Facebook, LinkedIn) on eeliseks.
Haridustase: bakalaureus
Arvutioskus: kesktase
Keeleoskus: inglise keel - nõutud (kõnes: B2 - hea, kirjas: B2 - hea)
Omalt poolt pakume
Dünaamiline ja stimuleeriv töökeskkond turundusagentuuris.Koolitus sujuvaks sisenemisprotsessiks.
Kohaliku turuga kohandatud konkurentsipõhine palk (Tallinn).
Lisahüved, näiteks paindlik tööaeg või tulemuspreemiad.
Täistööajaga püsivat tööd.
Tööle asumine: kohene või kokkuleppel
Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Harju maakond, TallinnVabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg
Kandideerimise info
Kandideerimise tähtaeg: 20.02.2025Vajalikud dokumendid: CV
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/assistent-780752

Soovitatavad töökohad

Loo Lasteaed Pääsupesa
1 270 EUR
Harjumaa
Avaldatud: 13 nädalat tagasi
1 270 EUR

Loo Lasteaed Pääsupesa
1 280 – 1 330 EUR
Harjumaa
Avaldatud: 5 nädalat tagasi
1 280 – 1 330 EUR

Tartu Lasteaed Mõmmik
Tartu
Avaldatud: 5 nädalat tagasi

