Vallasekretär
2 750 – 2 750 EUR

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus
Pärnumaa
Avaldatud: 4 nädalat tagasi
Tööülesanded
Vallasekretäri põhiülesandeks on Põhja-Pärnumaa vallakantselei töö järjepidevuse tagamine ja tegevuse juhtimine, dokumentatsiooni õigusaktidele vastavuse tagamine ning vallavolikogu- ja valitsuse töö avalikustamine.Nõuded kandidaadile
• soovitavalt juriidiline kõrgharidus;• vastavus kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse § 55 lõikes 2 loetletud tingimustele;
• soovitavalt varasem töökogemus avalikus sektoris;
• Eesti Vabariigi Põhiseaduse, kohaliku omavalitsuse korralduse seaduse ja muude avalikku teenistust reguleerivate õigusaktide tundmine;
• eesti keele valdamine kõrgtasemel nii kõnes kui kirjas;
• väga hea arvuti kasutamise oskus;
• otsustus- ja vastutusvõime ning kohusetundlikkus, hea pingetaluvus, korrektsus, algatusvõime, sobivus ja tahe meeskonnatööks; hea suhtlemise, selge eneseväljenduse ja kuulamise oskus;
• sõiduki juhtimisõiguse olemasolu;
• ei esine avaliku teenistuse seaduses sätestatud asjaolusid, mis välistaks ametisse võtmise (ATS § 15)
Töökogemus sarnasel ametikohal: vähemalt 2 aastat
Haridustase: bakalaureus
Juhiload: B
Arvutioskus: kesktase
Omalt poolt pakume
• mitmekesist ja vastutusrikast tööd kohalikus omavalitsuses;• võimalust eneseteostuseks ja erialaseid täiendkoolitusi;
• puhkust 35 kalendripäeva ja nelja tasustatud tervisepäeva aastas;
• kaugtöö võimaluse kasutamist ühel päeval nädalas;
• tervise- ja spordikulude kompenseerimist.
Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Pärnu maakond, Põhja-Pärnumaa valdVabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg
Kandideerimise info
Kui Sa tunned, et see töö on Sinule sobiv, palume esitada:• kandideerimisavaldus
• elulookirjeldus (CV)
• haridust tõendavate dokumentide koopiad
Konkursil osalemiseks vajalikud dokumendid palume esitada digiallkirjastatult 04. aprilliks 2025. a. (k.a) e-posti aadressil [email protected] märgusõnaga „Vallasekretäri konkurss“.
Isikuandmete edastamist loeme Sinu nõusolekuks nende töötlemisel ja säilitamisel.
Lisateave: vallavanem Madis Koit, [email protected], tel 5307 7911.
Kandideerimise tähtaeg: 13.04.2025
Vajalikud dokumendid: CV, kaaskiri, muu (haridust tõendavad dokumendid)
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/vallasekretar-784959

Soovitatavad töökohad




Türi Vallavalitsus
1 500 – 1 650 EUR
Türi
Avaldatud: 3 nädalat tagasi
1 500 – 1 650 EUR