Klienditoe spetsialist

2 000 – 3 000 EUR
Täiskohaga töö, Osaline tööaeg, Inglise, Eesti
Machineric Solutions OÜ
Tallinn
Avaldatud: 3 tundi tagasi

Tööülesanded

Sinu roll:
Oled meie klientide peamine kontakt – osaliselt tooteekspert, osaliselt õpetaja ja probleemilahendaja.
Sinu ülesanne on uusi kliente pardale tuua, neid juhendada ja aidata neil saada Machinericu edukaks pikaajaliseks kasutajaks.

Sinu peamised ülesanded:
Õpi toode selgeks: Mõista Machinericu tarkvara põhjalikult – kuidas see töötab ja miks see on klientidele oluline.
Aita klientidel edu saavutada: Mõista iga kliendi ärieesmärke ja näita, kuidas platvorm aitab neid saavutada.
Klientide pardale toomine: Sea üles uued kontod, vajadusel aita andmete impordiga ning vii läbi koolitused.
Ole ennetav: Jälgi klientide kasutust, märka võimalikke riske või arengukohti ja tegutse enne, kui probleemid tekivad.
Loo juhendid: Kirjuta selged kasutusjuhendid ja tee lühikesi õppevideosid, mis aitavad vähendada korduvaid tugipäringuid.
Tee koostööd tiimiga: Anna klienditagasiside põhjal sisendit arendusele ja tugitiimile.

Nõuded kandidaadile

Ootused kandidaadile:
Väga hea suhtlemisoskus inglise keeles (muud keeled on pluss, eriti rootsi, hispaania, saksa või leedu).
Soov aidata kliente ja oskus selgitada keerulisi asju lihtsalt.
Uudishimu ja põhjalikkus – soov õppida toode põhjani selgeks.
Käed-külge suhtumine – ei pelga korduvaid ülesandeid, kui need loovad kliendile väärtust.
Arvuti- ja veebitööriistade (nt CRM, tabelid, ekraanisalvestusprogrammid) kasutamise oskus.
Kasuks tuleb kogemus B2B tarkvaraga (SaaS), e-kaubanduse või rasketehnika valdkonnas.

Haridustase: üldkeskharidus
Arvutioskus: kesktase
Keeleoskus:
inglise keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
rootsi keel - soovituslik (kõnes: B1 - keskmine, kirjas: B1 - keskmine)
eesti keel - soovituslik (kõnes: B2 - hea, kirjas: B2 - hea)
saksa keel - soovituslik (kõnes: B1 - keskmine, kirjas: B1 - keskmine)

Omalt poolt pakume

Pakume:
Toetavat meeskonda: Sa ei jää kliendiprobleemidega üksi – kliendi edu on kogu ettevõtte edu.
Paindlik töö: Kontorid Tallinnas ja Tartus, regulaarsed ühistööpäevad. Kaugtöö EL ajavööndis on samuti võimalik.
Konkurentsivõimeline palk vastavalt kogemusele ja tulemustele.
Mõju: Sinu töö mõjutab otseselt meie klientide äriedu ja Machinericu kasvu.
Arenguvõimalused: Koolitusvõimalused ja võimalus kasvada koos ettevõttega.

Töökoha andmed

Töökoha asukoht: Harju maakond, Tallinn, Kesklinna linnaosa, Toompuiestee 30
Vabade töökohtade arv: 1
Töötasu täpsustus: Konkreetne töötasu oleneb töötaja oskustest ja kogemustest, samuti töökoormusest: osaline või täistööaeg.
Tööaeg: Täistööaeg Osaline tööaeg
Tööaja täpsustus: Kontorid on meil nii Tartus kui Tallinnas. Ootame, et 2-3 päeva nädalas töötaks töötaja kontoris (kas Tallinn või Tartu). Täisaja puhul on tööaeg 9-17ni.

Kandideerimise info

Otsime kliendiedu spetsialisti, kes aitaks meie klientidel Machinericust maksimaalselt väärtust saada.

Kandideerimise tähtaeg: 21.11.2025

https://www.machineric.com/et

Machineric on tarkvarapartner rasketehnika ja veokite müüjatele.
Aitame lihtsustada igapäevast tööd, tugevdada veebinähtavust ja müüa nutikamalt.
Meie platvorm ühendab laoseisu, müügi ja kliendihalduse tööriistad ühes kohas – et müüjad saaksid oma masinad kiiremini müüdud ja kasumit kasvatada.

Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/klienditoe-spetsialist-806308