Vallasekretäri abi
1 500 – 1 650 EUR

Türi Vallavalitsus
Türi
Published: 3 weeks ago
Vabanev ametikoht
Vallasekretäri abi teenistusülesannete täitmiseks on vaja teadmisi ja oskusi teabehalduses, personalitöös ning rahvastikuregistris andmete töötlemisel.
Vallasekretäri abi peamised teenistusülesanded on
1) ametiasutusse saabunud dokumentide dokumendiregistris registreerimine ning menetlusse suunamine;
2) Türi Vallavalituse õigusaktide ja istungite protokollide vormistamine, registreerimine ja avalikustamine ning nimetatud dokumentidest ärakirjade ja väljavõtete vormistamine ning edastamine;
3) postiteenuse kaudu väljastatud dokumentide arvestuse pidamine;
4) Türi Vallavalitsuse hallatavate asutuste andmete ning dokumentide riigi ja kohaliku omavalitsuse asutuste riiklikule registrile edastamine;
5) personalialaste dokumentide vormistamine ja teenistuslehtede pidamine ning edastamine, personalistatistika koostamine;
6) osalemine teabehalduse korraldamist reguleerivate juhiste ja kordade väljatöötamisel ning teabehaldust reguleerivate õigusaktide täitmise tagamine, dokumendihaldussüsteemi administreerimine;
7) teise ametniku asendamisel volikogu istungite protokollide ja volikogu õigusaktide vormistamine, avalikustamine ja edastamine ning Türi valla õigusaktide elektroonilises Riigi Teatajas avalikustamine (töötamine programmiga VexPro) ning rahvastikuregistri toimingute tegemine;
8) vajadusel teenistusliku järelevalve menetluses osalemine
Vallasekretäri abi ametijuhendiga saab tutvuda Türi Vallavalitsuse veebilehelt www.tyri.ee.
Eelistuse annavad vähemalt 2-aastane teenistuskogemus kohaliku omavalitsuse ametiasutuses vallasekretäri abi ametikohaga sarnasel ametikohal või kogemused ja oskused riigi või kohaliku omavalitsuse asutuse dokumendihaldussüsteemidega (eeskätt dokumendihaldussüsteemiga Webdesktop) töötamisel.
Eeldatakse, et kandideerijal on teadmised kohaliku omavalitsuse toimimisest, avaliku teenistuse nõuetest ning ametniku teenistuskohustustest, avaliku teabe seadusest, isikuandmete kaitse nõuetest ning teabehalduse korraldamise ja küberturvalisuse tagamise nõuetest.
Haridustase: üldkeskharidus
Arvutioskus: kesktase (eelistuse annab varasem kogemus rahvastikuregistriga ja Riigi Teatajasse õigusaktide sisestamise andmevaraga VexPro töötamisel. Eeldatakse oskusi enimlevinud kontoritarkvaradega (nt MS Word , OpenOffice) ning tarkvaraga MS Excel. )
Keeleoskus:
eesti keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
inglise keel - soovituslik (kõnes: A2 - vähene, kirjas: A2 - vähene)
vene keel - soovituslik (kõnes: A2 - vähene, kirjas: A2 - vähene)
Vabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg
Tööaja täpsustus: Valdavalt teenistus ametiasutuses, on võimalik aegajalt kasutada võimalust töötada kodukontoris.
Kandideerimise tähtaeg: 09.04.2025
Vajalikud dokumendid: CV, motivatsioonikiri, muu (Muu kohustuslik dokument - täidetult Türi valla veebilehel www.tyri.ee konkursikuulutuse juures avaldatud küsimustik.)
https://www.tyri.ee/
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/vallasekretari-abi-785284

Tööülesanded
Vallasekretäri abi on Türi Vallavalitsuse (ametiasutus) kantselei koosseisu ja tippspetsialistide teenistusgruppi kuuluv ametnik, kelle nimetab ametisse ja vabastab ametist vallavanem. Ametikoha vahetu juht on vallasekretär. Ametikoht on tähtajatu.Vallasekretäri abi teenistusülesannete täitmiseks on vaja teadmisi ja oskusi teabehalduses, personalitöös ning rahvastikuregistris andmete töötlemisel.
Vallasekretäri abi peamised teenistusülesanded on
1) ametiasutusse saabunud dokumentide dokumendiregistris registreerimine ning menetlusse suunamine;
2) Türi Vallavalituse õigusaktide ja istungite protokollide vormistamine, registreerimine ja avalikustamine ning nimetatud dokumentidest ärakirjade ja väljavõtete vormistamine ning edastamine;
3) postiteenuse kaudu väljastatud dokumentide arvestuse pidamine;
4) Türi Vallavalitsuse hallatavate asutuste andmete ning dokumentide riigi ja kohaliku omavalitsuse asutuste riiklikule registrile edastamine;
5) personalialaste dokumentide vormistamine ja teenistuslehtede pidamine ning edastamine, personalistatistika koostamine;
6) osalemine teabehalduse korraldamist reguleerivate juhiste ja kordade väljatöötamisel ning teabehaldust reguleerivate õigusaktide täitmise tagamine, dokumendihaldussüsteemi administreerimine;
7) teise ametniku asendamisel volikogu istungite protokollide ja volikogu õigusaktide vormistamine, avalikustamine ja edastamine ning Türi valla õigusaktide elektroonilises Riigi Teatajas avalikustamine (töötamine programmiga VexPro) ning rahvastikuregistri toimingute tegemine;
8) vajadusel teenistusliku järelevalve menetluses osalemine
Vallasekretäri abi ametijuhendiga saab tutvuda Türi Vallavalitsuse veebilehelt www.tyri.ee.
Nõuded kandidaadile
Ametikoht eeldab täpsust, kohusetundlikkust, analüüsivõimet, meeskonnatööd ning head suhtlemisoskust ja pingetaluvust.Eelistuse annavad vähemalt 2-aastane teenistuskogemus kohaliku omavalitsuse ametiasutuses vallasekretäri abi ametikohaga sarnasel ametikohal või kogemused ja oskused riigi või kohaliku omavalitsuse asutuse dokumendihaldussüsteemidega (eeskätt dokumendihaldussüsteemiga Webdesktop) töötamisel.
Eeldatakse, et kandideerijal on teadmised kohaliku omavalitsuse toimimisest, avaliku teenistuse nõuetest ning ametniku teenistuskohustustest, avaliku teabe seadusest, isikuandmete kaitse nõuetest ning teabehalduse korraldamise ja küberturvalisuse tagamise nõuetest.
Haridustase: üldkeskharidus
Arvutioskus: kesktase (eelistuse annab varasem kogemus rahvastikuregistriga ja Riigi Teatajasse õigusaktide sisestamise andmevaraga VexPro töötamisel. Eeldatakse oskusi enimlevinud kontoritarkvaradega (nt MS Word , OpenOffice) ning tarkvaraga MS Excel. )
Keeleoskus:
eesti keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
inglise keel - soovituslik (kõnes: A2 - vähene, kirjas: A2 - vähene)
vene keel - soovituslik (kõnes: A2 - vähene, kirjas: A2 - vähene)
Omalt poolt pakume
Võimalust panustada ametiasutuse teenistuse korraldamisse, õigus põhipuhkusele 35 kalendripäeva, erialased koolitusvõimalused.Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Järva maakond, Türi vald, Türi linn, Hariduse tn 3Vabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg
Tööaja täpsustus: Valdavalt teenistus ametiasutuses, on võimalik aegajalt kasutada võimalust töötada kodukontoris.
Kandideerimise info
Kandideerimiseks kohustuslikud dokumendid esitada kirjalikult, eelistatult digitaalselt e-postile [email protected] või posti teel aadressile Hariduse tänav 3, Türi linn, 72213, Türi vald, Järva maakond.Kandideerimise tähtaeg: 09.04.2025
Vajalikud dokumendid: CV, motivatsioonikiri, muu (Muu kohustuslik dokument - täidetult Türi valla veebilehel www.tyri.ee konkursikuulutuse juures avaldatud küsimustik.)
https://www.tyri.ee/
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/vallasekretari-abi-785284

Recommended jobs

Põhja-Pärnumaa Vallavalitsus
2 750 – 2 750 EUR
Pärnumaa
Published: 4 weeks ago
2 750 – 2 750 EUR


