Kliendihaldur

Kinkor Kaubad OÜ
Saaremaa
Published: a week ago
Tööülesanded
Sinu peamine roll on hoida olemasolevad kliendid rahul ja kaubad sujuvalt liikumas. See tähendab, et suhtled klientidega regulaarselt nii telefoni kui e-posti teel, võtad vastu kaubatellimusi ja hoolitsed selle eest, et kõik liiguks ladusalt. Aitad kokku panna hinnapakkumisi, koostad ostutellimusi ja haldad ladu. Vajadusel oled valmis ka majast välja minema, kui mõni asi vajab kliendi juures täpsemat nõustamist.See töö sobib sulle, kui naudid korras süsteeme, inimestega suhtlemist ja mitmekesiseid tööpäevasid.
Nõuded kandidaadile
Sa sobid meile hästi, kui oled süsteemne ja sulle meeldib, kui asjad on korras. Kohusetunne on sul veres - kui midagi on vaja ära teha, siis võib sinu peale kindel olla. Inimestega suhtlemisel hoiad positiivset tooni ja tead, et igale probleemile on lahendus.Varasem kogemus sarnasel ametikohal tuleb kindlasti kasuks, aga veel olulisem on see, et oled õppimisvõimeline, hooliv ja võtad vastutust.
Töökogemus sarnasel ametikohal: vähemalt 1 aasta
Haridustase: üldkeskharidus
Arvutioskus: kesktase (Kasuks tuleb varasem kokkupuude müügi- või laoprogrammiga.)
Omalt poolt pakume
Meie poolt ootab sind võimalus panna oma õlg alla ühe uue ja põneva ettevõtte käivitamisel. Saad kaasa lüüa algusest peale, koguda väärtuslikku kogemust ning areneda koos ambitsioonika ja toetava tiimigaTöökoha andmed
Töökoha asukoht: Saare maakond, Saaremaa vald, Kuressaare linn, Kalevi tn 28Vabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg
Kandideerimise info
Kandideerimiseks saata CV.[email protected]
Kandideerimise tähtaeg: 14.04.2025
Vajalikud dokumendid: CV
HoReCa hulgimüügiga tegelev ettevõte Saaremaal.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/kliendihaldur-786775

Recommended jobs



