Projektijuhi assistent

Vanamaja Projekt OÜ
Tartu
Опубликовано: 11 недель назад
Ehitusliku projekteerimisega tegeleva ettevõtte projektijuhtide toetamine - aitad hoida korda dokumentides, koordineerid ajakavasid ning suhtled meie koostööpartneritega, et kõik sujuks laitmatult.
Kasuks tulevad varasemad kogemused administratiivtöö, projektide koordineerimise või dokumendihalduse valdkonnas, kus oled õppinud ajakavasid haldama ja suhtlema erinevate osapooltega. Oluline on valmisolek kiireks õppimiseks ja kohanemiseks. Lisaks hindame kogemust erinevate projektijuhtimise ja dokumentide haldamise tarkvaradega töötamisel.
Tööülesannete hulka kuulub:
* Dokumendihaldus – projektidega seotud dokumentide koostamine, vormistamine, arhiveerimine ja korrashoid.
* Ajakavade koostamine ja jälgimine – projektide tähtaja jälgimine ning meeskonnale ja partneritele vajaliku info edastamine.
* Koostöö partneritega – suhtlus klientide, alltöövõtjate ja teiste osapooltega, et tagada projektide sujuv kulg.
* Koosolekute ja kohtumiste korraldamine – aja planeerimine, osalejate kutsumine ning vajalike materjalide ettevalmistamine.
* Projektijuhtide toetamine – igapäevaste rutiinsete ja administratiivsete ülesannete täitmine.
Organiseeritud – suuteline haldama mitmeid ülesandeid korraga ja hoidma tähtajad kontrolli all.
Hea suhtleja – oskuslik nii suulises kui ka kirjalikus suhtluses, suheldes professionaalselt klientide, koostööpartnerite ja tiimiga.
Kohusetundlik – võtab vastutuse oma ülesannete eest ja viib need õigeaegselt lõpule.
Kiire õppija – valmis omandama uusi teadmisi ja oskusi, eriti ehitusvaldkonna spetsiifilisi.
Paindlik ja lahendustele orienteeritud – oskab ootamatutes olukordades kiirelt reageerida ja leida parimad lahendused.
Initsiatiivikas – märkab võimalusi tööd paremini korraldada ja pakub ideid.
Optimistlik ja innustav meeskonnaliige - toob töökeskkonda energiat ning oskab hoida projektijuhtide meeleolu kõrgel ka kiiretel perioodidel.
Haridustase: üldkeskharidus
Arvutioskus: kesktase
Keeleoskus: eesti keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
Mentorlus ja toetus – kogenud meeskonna juhendamine ja tugi, mis aitavad uuel töötajal kiiresti kohaneda ja ülesannetes edukas olla.
Paindlik töökorraldus – võimalus planeerida oma tööaega või töötada osaliselt kaugtöö vormis.
Konkurentsivõimeline palk – õiglane ja motiveeriv tasu, mis peegeldab töötaja panust ja oskusi.
Sõbralik ja toetav töökeskkond – kaasaegne kontor ning ühtne meeskond, kes väärtustab koostööd ja vastastikust austust.
Vabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg Osaline tööaeg
Tööaja täpsustus: Võimaldame vajadusel paindlikku tööaega ja pärast edukat sisseelamist osalist kaugtööd.
Vajalikud dokumendid: CV
Vanamaja on projekteerimisettevõte, mis koostab põhiliselt restaureerimis-, muudatus-, ümberehitus- ja laiendusprojekte. Oleme spetsialiseerunud miljööväärtuslikele hoonetele ja mälestistele. Objektideks on nii ühiskondlikud hooned kui ka eraomandis olevad äri- ja eluhooned üle Eesti. Uusehitisi projekteerime minimaalselt.
Teiseks põhitegevusalaks on ehitistele kasutusloa saamiseks vajaliku dokumentatsiooni koostamine ja majaomanike aitamine kasutuslubade taotlemisel ning ehitiste seadustamisel.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/projektijuhi-assistent-780531

Tööülesanded
Otsime oma meeskonda projektijuhtide assistenti, kes on organiseeritud, hea suhtleja ja naudib mitmekülgseid ülesandeid, et aidata meie projekte sujuvalt ellu viia.Kasuks tulevad varasemad kogemused administratiivtöö, projektide koordineerimise või dokumendihalduse valdkonnas, kus oled õppinud ajakavasid haldama ja suhtlema erinevate osapooltega. Oluline on valmisolek kiireks õppimiseks ja kohanemiseks. Lisaks hindame kogemust erinevate projektijuhtimise ja dokumentide haldamise tarkvaradega töötamisel.
Tööülesannete hulka kuulub:
* Dokumendihaldus – projektidega seotud dokumentide koostamine, vormistamine, arhiveerimine ja korrashoid.
* Ajakavade koostamine ja jälgimine – projektide tähtaja jälgimine ning meeskonnale ja partneritele vajaliku info edastamine.
* Koostöö partneritega – suhtlus klientide, alltöövõtjate ja teiste osapooltega, et tagada projektide sujuv kulg.
* Koosolekute ja kohtumiste korraldamine – aja planeerimine, osalejate kutsumine ning vajalike materjalide ettevalmistamine.
* Projektijuhtide toetamine – igapäevaste rutiinsete ja administratiivsete ülesannete täitmine.
Nõuded kandidaadile
Edukas projektijuhi assistent on:Organiseeritud – suuteline haldama mitmeid ülesandeid korraga ja hoidma tähtajad kontrolli all.
Hea suhtleja – oskuslik nii suulises kui ka kirjalikus suhtluses, suheldes professionaalselt klientide, koostööpartnerite ja tiimiga.
Kohusetundlik – võtab vastutuse oma ülesannete eest ja viib need õigeaegselt lõpule.
Kiire õppija – valmis omandama uusi teadmisi ja oskusi, eriti ehitusvaldkonna spetsiifilisi.
Paindlik ja lahendustele orienteeritud – oskab ootamatutes olukordades kiirelt reageerida ja leida parimad lahendused.
Initsiatiivikas – märkab võimalusi tööd paremini korraldada ja pakub ideid.
Optimistlik ja innustav meeskonnaliige - toob töökeskkonda energiat ning oskab hoida projektijuhtide meeleolu kõrgel ka kiiretel perioodidel.
Haridustase: üldkeskharidus
Arvutioskus: kesktase
Keeleoskus: eesti keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
Omalt poolt pakume
Arenguvõimalused – võimalus õppida ja kasvada ehitus- või projekteerimisvaldkonnas, osaledes põnevates ja mitmekülgsetes projektides.Mentorlus ja toetus – kogenud meeskonna juhendamine ja tugi, mis aitavad uuel töötajal kiiresti kohaneda ja ülesannetes edukas olla.
Paindlik töökorraldus – võimalus planeerida oma tööaega või töötada osaliselt kaugtöö vormis.
Konkurentsivõimeline palk – õiglane ja motiveeriv tasu, mis peegeldab töötaja panust ja oskusi.
Sõbralik ja toetav töökeskkond – kaasaegne kontor ning ühtne meeskond, kes väärtustab koostööd ja vastastikust austust.
Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Tartu maakond, Tartu linnVabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg Osaline tööaeg
Tööaja täpsustus: Võimaldame vajadusel paindlikku tööaega ja pärast edukat sisseelamist osalist kaugtööd.
Kandideerimise info
Kandideerimise tähtaeg: 25.02.2025Vajalikud dokumendid: CV
Vanamaja on projekteerimisettevõte, mis koostab põhiliselt restaureerimis-, muudatus-, ümberehitus- ja laiendusprojekte. Oleme spetsialiseerunud miljööväärtuslikele hoonetele ja mälestistele. Objektideks on nii ühiskondlikud hooned kui ka eraomandis olevad äri- ja eluhooned üle Eesti. Uusehitisi projekteerime minimaalselt.
Teiseks põhitegevusalaks on ehitistele kasutusloa saamiseks vajaliku dokumentatsiooni koostamine ja majaomanike aitamine kasutuslubade taotlemisel ning ehitiste seadustamisel.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/projektijuhi-assistent-780531

Рекомендуемые вакансии

Nostra OÜ
2 300 – 3 000 EUR
Harjumaa
Опубликовано: 17 недель назад
2 300 – 3 000 EUR

Loo Lasteaed Pääsupesa
1 270 EUR
Harjumaa
Опубликовано: 13 недель назад
1 270 EUR

Loo Lasteaed Pääsupesa
1 280 – 1 330 EUR
Harjumaa
Опубликовано: 5 недель назад
1 280 – 1 330 EUR
