Testklient

Dive Eesti OÜ
Опубликовано: 3 недели назад
Projektipõhine töö (tükitöö, tööamps) klienditeeninduse valdkonnas
Testostja sooritab ülesandeid enda valitud piirkonnas/elukohas.
Me ei kompenseeri sõidukulu.
Töö on võlaõigusliku lepingu alusel.
Mõeldud lisateenistuseks põhitöö/kooli kõrvalt.
Tööd saab teha tööampsuna.
Arvutioskus: kesktase
Keeleoskus: eesti keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
Huvitavaid tööülesandeid erinevates teenindusvaldkondades.
Tööalaseid väljakutseid.
Töötasu vastavalt sooritatud projektide mahule.
Parimatele preemiad.
Põnevad eriprojektid.
Vabade töökohtade arv: 50
Töötasu täpsustus: Tasu makstakse tükitöö põhimõttel töövõtulepingu alusel, tööd saab teha tähtajatult või tööampsuna.
Tööaeg: Osaline tööaeg
Tööaja täpsustus: Testkülastusi saab läbi viia teenindusasutuste lahtiolekuaegadel, peamiselt E-P, 10:00-21:00. Digikanalite klienditeeninduse uuringutes saab osaleda kodus töötades. Testklientidel on võimalus endale sobiv tööaeg ning koormus valida, kuna tegemist on projektipõhise tööga.
Täiendavat infot ametikoha ülesannete ja töötasu kohta küsi e-kirja teel.
Kandideerimise tähtaeg: 24.04.2025
Vajalikud dokumendid: kaaskiri, CV
http://dive-group.com
Dive Group on juhtiv teeninduskvaliteedi hindamise ja arendamisega tegelev ettevõte.
DIVE Eesti on Balti regioonis esimene mystery shopping meetodile ehk testostudele spetsialiseerunud ettevõte. Meil on teeninduskvaliteedi arendamisel pikaaegsed kogemused. Oleme aidanud paljudel organisatsioonidel saavutada ja hoida paremat klienditeeninduse taset läbi teeninduse hindamise ja reaalsetelt klientidelt tagasiside kogumise, analüüsides saadud tulemusi ning luues koos klientidega tegevusplaane muutuste esilekutsumiseks.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/testklient-785373

Tööülesanded
Töökohaks on erinevad teenindus-, jaekaubandus- ja toitlustusasutused, kus kasutatakse teeninduskvaliteedi mõõtmiseks testostlemise meetodit. Testostlemise käigus tehakse selgeks, millisel määral vastab tegelik teenindustase ettevõtte juhtkonna poolt seatud standarditele. Testkliendi ülesanne on käia etteantud teeninduskohas, käituda kui tavapärane klient, kuid jälgida etteantud kriteeriume ning täita selle põhjal hiljem küsimustik.Testostja sooritab ülesandeid enda valitud piirkonnas/elukohas.
Me ei kompenseeri sõidukulu.
Töö on võlaõigusliku lepingu alusel.
Mõeldud lisateenistuseks põhitöö/kooli kõrvalt.
Tööd saab teha tööampsuna.
Nõuded kandidaadile
Haridustase: üldkeskharidusArvutioskus: kesktase
Keeleoskus: eesti keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
Omalt poolt pakume
Paindlikku tööaega.Huvitavaid tööülesandeid erinevates teenindusvaldkondades.
Tööalaseid väljakutseid.
Töötasu vastavalt sooritatud projektide mahule.
Parimatele preemiad.
Põnevad eriprojektid.
Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Eesti Testklientidele on tööd pakkuda üle kogu EestiVabade töökohtade arv: 50
Töötasu täpsustus: Tasu makstakse tükitöö põhimõttel töövõtulepingu alusel, tööd saab teha tähtajatult või tööampsuna.
Tööaeg: Osaline tööaeg
Tööaja täpsustus: Testkülastusi saab läbi viia teenindusasutuste lahtiolekuaegadel, peamiselt E-P, 10:00-21:00. Digikanalite klienditeeninduse uuringutes saab osaleda kodus töötades. Testklientidel on võimalus endale sobiv tööaeg ning koormus valida, kuna tegemist on projektipõhise tööga.
Kandideerimise info
Oma kaaskirjas palume vastata küsimusele: Milline on Sinu arvates suurepärane teenindus?Täiendavat infot ametikoha ülesannete ja töötasu kohta küsi e-kirja teel.
Kandideerimise tähtaeg: 24.04.2025
Vajalikud dokumendid: kaaskiri, CV
http://dive-group.com
Dive Group on juhtiv teeninduskvaliteedi hindamise ja arendamisega tegelev ettevõte.
DIVE Eesti on Balti regioonis esimene mystery shopping meetodile ehk testostudele spetsialiseerunud ettevõte. Meil on teeninduskvaliteedi arendamisel pikaaegsed kogemused. Oleme aidanud paljudel organisatsioonidel saavutada ja hoida paremat klienditeeninduse taset läbi teeninduse hindamise ja reaalsetelt klientidelt tagasiside kogumise, analüüsides saadud tulemusi ning luues koos klientidega tegevusplaane muutuste esilekutsumiseks.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/testklient-785373

Рекомендуемые вакансии

