Kliendiarenduse spetsialist

FREEN OÜ
Kohtla-Järve
Опубликовано: 1 неделя назад
Kliendiarenduse spetsialist
• Osalemine esialgse suhtluse ettevalmistamisel ja läbiviimisel potentsiaalsete klientidega (profiili analüüs, teabe kogumine, vajaduste täpsustamine).
• Kliendibaasi haldamine ja toetamine: andmete täpsustamine, tagasiside kogumine, suhtlusetappide jälgimine.
• Sissetulevate päringute jälgimine, koordineerimine meeskonnaga operatiivküsimustes.
• Toetus äriliste pakkumiste, esitluste ja arvutuste ettevalmistamisel.
• Võtmeklientide aktiivsuse jälgimine ja abi kasvupunktide kindlakstegemisel.
• Jooksvate kliendihaldurite toetamine haldus- ja kommunikatsiooniküsimustes.
Mida me otsime:
• Kogemus klienditeeninduse, raamatupidamise või B2B-müügi valdkonnas on teretulnud, kuid ei ole kohustuslik.
• Oskus luua ärialast suhtlust: suuliselt ja kirjalikult.
• Struktureeritud mõtlemine, tähelepanelikkus, täpsus andmetega töötamisel.
• Huvi arengu vastu B2B-kommunikatsiooni ja kliendihalduse valdkonnas.
• Hea vene ja inglise keele oskus on kohustuslik.
Keeleoskus:
vene keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
inglise keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
eesti keel - soovituslik (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
• Töö arengule ja kõrgekvaliteedilisele klienditeenindusele orienteeritud meeskonnas.
• Kogenud kolleegide juhendamine ja koolitus.
• Läbipaistvad kasvuväljavaated meeskonnas (kuni iseseisva projektide juhtimiseni).
• Paindlik töögraafik ja võimalus töötada kaugjuhtimisega (kokkuleppel).
Vabade töökohtade arv: 2
Tööaeg: Täistööaeg
Tööaja täpsustus: Tööaeg E-R 08:00 kuni 16:30. Lõuna 30 min ja kaks pausi 15 min.
Vajalikud dokumendid: CV
Masinaehitusettevõte.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/kliendiarenduse-spetsialist-799040

Tööülesanded
Ülesanded:• Osalemine esialgse suhtluse ettevalmistamisel ja läbiviimisel potentsiaalsete klientidega (profiili analüüs, teabe kogumine, vajaduste täpsustamine).
• Kliendibaasi haldamine ja toetamine: andmete täpsustamine, tagasiside kogumine, suhtlusetappide jälgimine.
• Sissetulevate päringute jälgimine, koordineerimine meeskonnaga operatiivküsimustes.
• Toetus äriliste pakkumiste, esitluste ja arvutuste ettevalmistamisel.
• Võtmeklientide aktiivsuse jälgimine ja abi kasvupunktide kindlakstegemisel.
• Jooksvate kliendihaldurite toetamine haldus- ja kommunikatsiooniküsimustes.
Mida me otsime:
• Kogemus klienditeeninduse, raamatupidamise või B2B-müügi valdkonnas on teretulnud, kuid ei ole kohustuslik.
• Oskus luua ärialast suhtlust: suuliselt ja kirjalikult.
• Struktureeritud mõtlemine, tähelepanelikkus, täpsus andmetega töötamisel.
• Huvi arengu vastu B2B-kommunikatsiooni ja kliendihalduse valdkonnas.
• Hea vene ja inglise keele oskus on kohustuslik.
Nõuded kandidaadile
Arvutioskus: kesktaseKeeleoskus:
vene keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
inglise keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
eesti keel - soovituslik (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
Omalt poolt pakume
Pakume:• Töö arengule ja kõrgekvaliteedilisele klienditeenindusele orienteeritud meeskonnas.
• Kogenud kolleegide juhendamine ja koolitus.
• Läbipaistvad kasvuväljavaated meeskonnas (kuni iseseisva projektide juhtimiseni).
• Paindlik töögraafik ja võimalus töötada kaugjuhtimisega (kokkuleppel).
Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Ida-Viru maakond, Kohtla-Järve linn, Järve linnaosa, Arenduse tn 6Vabade töökohtade arv: 2
Tööaeg: Täistööaeg
Tööaja täpsustus: Tööaeg E-R 08:00 kuni 16:30. Lõuna 30 min ja kaks pausi 15 min.
Kandideerimise info
Kandideerimise tähtaeg: 05.09.2025Vajalikud dokumendid: CV
Masinaehitusettevõte.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/kliendiarenduse-spetsialist-799040

Рекомендуемые вакансии



