IT kasutajatoe spetsialist
Полный рабочий день, Английский, Эстонский

Airline Services Estonia AS
Tallinn
Опубликовано: 10 часов назад
Tööülesanded
Meie meeskonnaga on oodatud liituma pühendunud ja detailidele orienteeritud IT kasutajatoe spetsialist, kes pakub esmatasandi tuge meie töötajatele ja alltöövõtjatele. Sul tuleb igapäevaselt lahendada erinevaid tehnilisi probleeme ja tagada sujuv IT-süsteemide toimimine.Peamised tööülesanded:
Telefonitugi:
- Olla esmaseks kontaktisikuks IT toe tehnilistes küsimustes;
Lahendada juurdepääsu-, tehnilisi- ja üldisi kasutajatoe probleeme;
- Suunata keerulisemad juhtumid edasi vastavatele tehnilistele tiimidele.
Kasutajate haldus:
- Luua, muuta ja sulgeda kasutajakontosid;
- Tagada, et kasutajate õigused vastavad ettevõtte turvapoliitikale;
- Koostöö teiste IT-tiimi liikmetega, et säilitada korrektsed ligipääsukontrollid.
Pöördumiste edastamine ja jälgimine:
- Jälgida ja hallata sissetulevaid pöördumisi ja suunata need õigetele tugitiimidele ning tagada nende õigeaegne lahendamine;
- Hoida osapoolsed kursis staatuse uuendustega ja tagada selge kommunikatsioon kogu protsessi vältel.
Dokumentatsioon:
- Kasutajate probleemide registreerimine ja lahendamine
- Dokumenteerida töövood, juurdepääsu protseduurid ja kasutajatoe parimad praktikad;
- IT-dokumentatsiooni koostamine ja uuendamine, korduvate probleemide ja lahenduste dokumenteerimine.
Nõuded kandidaadile
Nõuded kandidaadile:- Varasem kogemus IT tugiteenuse pakkumisel või sarnasel ametikohal;
- Tugevad tõrkeotsingu ja probleemilahenduse oskused;
- Teadmised tööjaamade ja infosüsteemide haldamise parimatest praktikatest ja tööriistadest;
- Kasuks tulevad teadmised JIRA/Active Directory/Azure haldamisest;
- Inglise keele oskus nii kõnes kui kirjas;
- Võime töötada kiire tempoga keskkonnas pühendudes mitmele ülesandele korraga.
Eelistatud oskused:
- Baasteadmised Active Directorist, Microsoft 365-st või sarnastest süsteemidest;
- ITIL Foundation sertifikaat või teadmised ITIL-st:
- Kogemused IT tugiteenuse pakkumisest ja tehnilise dokumentatsiooni koostamisest.
Ootame, et oled kannatlik, hea suhtleja ning suudad töötada nii iseseisvalt kui ka meeskonnas. Tehniline tugi nõuab head probleemilahendusoskust, kiiret reageerimist ja soovi pidevalt õppida uusi tehnoloogiaid.
Kui tunned, et nii tehnoloogia ja inimeste aitamine on sinu valdkond, ootame sind kandideerima meie tehnilise toe spetsialisti ametikohale.
Keeleoskus:
inglise keel - nõutud (kõnes: C1 - väga hea, kirjas: C1 - väga hea)
eesti keel - soovituslik (kõnes: B2 - hea, kirjas: B2 - hea)
Omalt poolt pakume
Omalt poolt pakume kaasaegseid töötingimusi uues büroohoones Ülemiste Keskuse lähistel ja toredat kollektiivi, huvitavaid tööalaseid väljakutseid ja konkurentsivõimelist motivatsioonipaketti.Töökoha andmed
Töökoha asukoht: Harju maakond, Tallinn, Lasnamäe linnaosa, Lõõtsa tn 2aVabade töökohtade arv: 1
Tööaeg: Täistööaeg
Kandideerimise info
Kandideeri juba täna! Konkurss kestab kuni 8.novembrini, kuid kui leiame sobiva töötaja varem, siis loeme konkursi lõppenuks.Kuna tegemist on rahvusvahelise ettevõttega, siis palume saata ingliskeelne CV.
Kandideerimise tähtaeg: 08.11.2025
Vajalikud dokumendid: CV
https://airs.ee/
Airline Services Estonia AS (ASE) on tulude arvestamise teenuse pakkuja Euroopas.
Kui Teil puudub konto tooline.ee-s või mingil põhjusel puudub võimalus kandideerida ametikohale läbi meie portaali, saate kandideerida läbi originaalikuulutuse Töötukassa veebilehel selle lingi kaudu: https://www.tootukassa.ee/et/toopakkumised/it-kasutajatoe-spetsialist-804329
